Mamusiu! Tak bardzo Cię Kocham I dziękuję Ci za Twój uśmiech, który ogrzewa mnie w środku, w różnych chwilach mego życia Najbardziej dziękuję ci za to że Jesteś!

Witam, tak chciałam zacząć ten post ale niestety moj mały waleczny braciszek znowu w szpitalu:( 

I to ,w taki dzień ! 26 maja Dzień Mamy, a on i moja mama leża w szpitalu , bo Franiowi zaszkodziły , wszystkie kwitnące drzewka , a powinny go cieszyć bo tak fajnie pachną i sa takie kolorowe:)
Ale jemu najwidoczniej szkodzą i trudniej mu oddychać , wiec leży z mamą w szpitalu, a ja tęsknię za 

                                                              Mój szpitalowy braciszek

nimi:)
Ale już niedługo wracają wiec będziemy znowu RAZEM!
I znowu tej mój waleczny brat jest klóty, dostaje leki, inhalacje i sama nie wiem co jeszcze...Ja bym tego nie wytrzymała...
Na rączce załozyli mu dziwną opaskę , chyba po to żeby im sie nie zgubił w tym szpitalu:)

Komentarze

Popularne posty