Niezbędnik wcześniaka

Hejka :)
Dzisiaj napiszę wam o fajnej nowej rzeczy jaką wydała Fundacja Wcześniak - rodzice rodzicom:)
Nie wiem czy wam pisałam , ale jest tak fundacja , do której może się zgłosić każda mama wcześniaka i tam jej pomogą , udzielą rad itp.
Moja mama też tam kiedyś napisała, opisała swoja historie, historie Frania i nawet bierze udział w takich spotkaniach z innymi mamami wcześniaków. Tam rozmawiają ni tylko o swoich dzieciach ,ale dzielą się radami, wymieniają telefonami do lekarzy:))
No i się rozpisałam ale miałam wam opowiedzieć o niezbędniku:))
Jest to taka mała niebieska książeczka w której jest wszystko opisane jak postępować z takim maluszkiem:))
Mama mi powiedziała ,że szkoda ,ze nie było tej książeczki jak urodził się Franio:))
Ale też daliśmy radę , i Franek Kapral Dzielniak przede wszystkim:))







Komentarze

Popularne posty