3 lata część 2



Hejka :)

Dzisiaj opowiem Wam o dalszej części urodzin mojego brata.
Wiecie mój brat skończył 3 lata i było przyjęcie urodzinowe.

Przyszła cała rodzina: babcie, dziadkowie, ciocie, wujkowie, kuzyni i kuzynki no i oczywiście byłam ja i mój starszy brat Dominik :))

Mama zawiesiła dla Franka w pokoju kolorowe balony,  przygotowała wiele smakołyków kupiła tort, który był  z ulubionym bohaterem Buzzem Astralem :)

Potem było wspólne odśpiewane STO LAT! I dmuchanie w trójkową świeczkę :)))

Oj Franio dostał prezentów , a chyba najbardziej spodobała mu się koparka na zdalne sterowanie od cioci Sylwii i wujka Piotrka:))

Były tez wspólne zabawy z kuzynka Agatką :))

Ale to nie koniec Franusiowych atrakcji, bo następnego dnia mama i tata zabrali Frania do Bawilandii :))



Oj się działo :)
Franio jak mała myszka pokonywał wszystkie przeszkody :)))

Śmiał się i radośnie wołał : „ Jaki to kojoj?” pokazywał na kolorowe piłeczki w baseniku z piłkami:))
Fajnie mieć urodziny:))













Komentarze

Popularne posty