Wystawa :)

Hejka, dawno już nie pisałam ale koniec roku szkolnego się zbliża, wiec trzeba niestety przysiąść nad książkami. A ja tego tak nie lubię . I do tego taka fajna pogoda, a ja w domu czytam "Opium w rosole " . Czekam tylko kiedy zaczną się wreszcie wakacje:)
Ale miałam pisać o Franiu , a nie o sobie więc do pracy :)
Jak wiecie mój brat urodził się dużo za wcześnie. I w związku z tym musi chodzić do wielu lekarzy, być rehabilitowany . Moja mama poznała też inne mamy wcześniaków i taka Panią Magdę z Fundacji Wcześniak , która robi wiele dobrego dla takich dzieci.
I wymyśliła moja mama(nie sama) , że zrobi wystawę z zdjęciami innych wcześniaków. No i tak powstała wystawa która stoi w korytarzu Urzędu Miejskiego i każdy możne sobie zobaczyć te słodziaki :))) No i oczywiście jest tam Franio!




Franio

Oliwia

Szymek

Julka


Komentarze

Popularne posty