Dniowo Rudowo czyli zabawa na calego:)

Hejka :)
Jak wiecie moja mama pracje w Urzędzie Miasta i czesto musi pracować także w weekendy. I tak było tym razem , a dlatego ,że odbywało sie święto Miasta czyli Dni Rudy Sląskiej.
Ja tez tam byłam , wprawdzie tylko dwa dni , bo miałam zawody, ale moj brat codziennie "gościł " na Targowisku Miejskim.
A program był fajny , bo i były kabarety , był polski rock a gwiazdą całej imprezy był zespół Genesis !
Franio zachowywał sie jak prawdziwy celebryta , ale pisalam wam przecież o tym. Z racji tego, że podczas tych koncertów jest bardzo głosno nosi takie specjalne słuchawki , które chronią jego uszka ,żeby nie ogłuchł:)   A w dodatku maja taki ekstra kolor .
Wygląda czadersko :))





Alvon Johnson Band



mama i Pani Ani Matuszkiewicz w pracy

Ray Wilson

Golden Life

mama , Franio i Rafał

Oberschlesien



to ja ale zeszłoroczna:)






Komentarze

Popularne posty