Nowy Rok 2014

Hejka :)
Na początku chciałam wszystkim złożyć najlepsze noworoczne Życzenia :)
Żeby ten rok nie był gorszy od tego 2014 , a wszystkim , którzy czytają mojego bloga nadal go czytali i nie nudzili się historiami o moim dzielnym bracie :)))

A jak nowy rok to każdy robi podsumowanie roku poprzedniego , wiec i ja też spróbuje:)
Był to rok bardzo absorbujący zycie mojego braciszka , wiele wizyt lekarskich , trochę mniej chorób . Był wyjazd na turnus rehabilitacyjny ( pierwszy ale na pewno nie ostatni) Ale od początku....

Bloga zaczęłam pisać w marcu więc musiałam sobie przypomnieć wydarzenia z ostatnich dwóch lat zycia mojego brata , i powiem nie było to łatwe bo dużo się działo:)

Kwiecień
z najważniejszych wydarzeń to fakt, ze mama zaczęła się starać o 1 % dla Franka , na jego rehabilitacje i leczenie (niestety trochę kosztuje )
Maj
Maj to turnus rehabilitacyjny , oj nie było mojego kochanego Frania dwa tygodnie. 
Ale mój brat tam wdychał dużo drogocennego jodu , żeby mniej chorować i miał rożnego typu zabiegi


Czerwiec
W czerwcu dużo się działo , bo były Dni Rudy , Industriada , była Olimpiada Osób Niepełnosprawnych i Franio zapalał prawdziwy znicz olimpijski. 
I mama zrobiła filmik o Franiu :))
Była też wystawa o innych wcześniakach .
Lipiec
To już wakacje , ale u Frania nie bywa nudno :))
Były wycieczki do Ojcowa i inne miejsca. pierwsze spotkanie z końmi i jazdy na nich . No i chyba najważniejsze wydarzenie, a mianowicie TV Sfera zaprosiła Frania i jego wcześniaczą koleżankę Julię do studia , gdzie ich mamy opowiadały o dzielnych dzieciach jakimi są:)))
Sierpień
To wakacje nad morzem :))))
Wrzesień
Wrzesien znowu się działo dużo i często :) Była Noc Harcerska w Ośrodku Adaptacyjnym, była sesja na stadionie Górnika Zabrze i dużo wizyt lekarskich , na szczęście wszystkie w miarę kończyły sie pozytywna opinią.

Pazdziernik
Nastała jesień i wydawać by się mogło ,ze nic nie  będzie się działo u Frania,. To błąd :) Było ZOO, sadziliśmy drzewka i oczywiście najważniejsze to koncert naszej kochanej kapeli DŻEM
Listopad
Listopad to 3 urodzinki mojego brata!!! Było przyjęcie i aż dwa torty:)) Jeden do ośrodka - Dinozaurowy, a drugi w domu z Buzzem Astralem:))
I wielkie przedsięwzięcie mojej mamy : Kalendarz dla Franka:))
 Frankowy jest wyjątkowy, jak wyjątkowy jest sam Franio oraz ludzie, którzy poświecili swój drogocenny czas, żeby pozować razem z synkiem do zdjęć. Gwiazdy sportu, kultury, kabaretu i muzyki wsparły Franka w jego walce o zdrowie i prawidłowy rozwój:)

Wiecej informacji znajdziecie dla chetnych) na facebook https://www.facebook.com/events/453452758093266/?fref=ts

Grudzień
To czas Barbórki , spotkania z Mikołajem i Świąt
Dużo działo w tym roku , ale moj Braciszek jest nadal dzielnym chłopcem , który powolutku , ale zawsze do przodu goni swoich rówieśników. Mam nadzieje ,ze w przyszłym roku będzie mniej chorób, mniej wizyt lekarskich :)))
Ale jedyne co jest pewne , będzie dużo radości i uśmiechu mojego brata a on jest najcudowniejszy :))


Komentarze

Popularne posty