Frankowy Kalendarz

Hejka ;-)
chciałam napisać o kolejnej edycji Kalendarza dla Frania. Moja mama bardzo się napracowała, żeby stworzyć takie dzieło. Są tutaj obok mojego brata znani ludzie z ekranu TV.
Jest zespól Enej, bracia Golcowie, znani sportowcy i nie tylko. Każdy kto zakupi taki kalendarz pomoże mojemu bratu  w jego rehabilitacji. Więc nie czekajcie, tylko kupujcie ;-) 


FRANKOWY KALENDARZ jest wyjątkowy, jak wyjątkowy jest sam Franio oraz ludzie, którzy poświecili swój drogocenny czas, żeby pozować razem z Frankiem do zdjęć. Gwiazdy sportu, kultury, kabaretu i muzyki wsparły Franka w jego walce o zdrowie i prawidłowy rozwój.
Franio urodził się w 28 tygodniu ciąży i jest skrajnym wcześniakiem. Mimo, że wiele go złego spotkało zaraz po urodzeniu - sepsa i wylewy dokomorowe III stopnia - jest prawdziwym Kapralem Dzielniakiem, który każdego dnia prowadzi swoja wielka bitwę o dochodzenie do całkowitej sprawności. Aby tak się stało, synek musi regularnie brać udział w turnusach rehabilitacyjnych i brać udział w zajeciach rehabilitacyjnych.Ponadto jest leczony przez wielu specjalistó...w tj, okulista,gastrolog, neurolog, psycholog.Wiele tych wizyt jest prywatnych.
Każdy kalendarz to cegiełka o wartosci 25 złotych , która zasili subkonto Franka. Wpłaty prosimy kierować na konto:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Bank BPH S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem:
26327 Przybyła Franciszek darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
Proszę o przesłanie potwierdzenia przelewu za kalendarz na mój adres mailowy anulkablachno@gmail.com wraz z danymi do wysyłki. Dziękujemy nabywcom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w pomoc Kapralowi Dzielniakowi.
więcej www.franekprzybyla.pl












Komentarze

Popularne posty