Spotkanie z Pawłem Zawitkowskim:)

Hejka:)
Paweł Zawitkowski- Terapeuta szkoły terapii neurorozwojowej NDT-Bobath. Konsultant Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.
Autor wielu artykułów i publikacji na temat zdrowia i wspomagania rozwoju dziecka, w tym bestsellera - książki i filmu "Co nieco o rozwoju dziecka".
Od lat doradza rodzicom na łamach magazynów parentingowych oraz w programach telewizyjnych: Dzień Dobry TVN, TVN Style i TVP. Polski "Zaklinacz Dzieci".

I własnie ten pan przyjechał w ramach kolejnego spotkania grupy Wcześniakowo - grupy wsparcia rodziców wcześniaków takich jak Franio:)

Ale tym razem nie tylko były mamy  i tatusiowie też wcześniaków, ale dzieciaczków , które urodziły się o czasie:)
Ja miałam bardzo ważną role , bo musiałam zając się maluszkami , które przyszły z rodzicami i najfajniejsze zadanie- mogłam robić zdjęcia :)
Franio na początku bawił się sam swoimi autkami , potem bił prawo panu Pawłowi a na koniec zaczęł dokazywać jak to on potrafi:))
Niestety nie mogliśmy być do końca , ale o tym w następnym poście:)))


razem z Milanem i Fabianem:)


kuzynka Marta:)

z mamą:)






Komentarze

Popularne posty