Jestem sobie przedszkolaczek !

Hejka ;-)
Nie wiem czy wam już pisałam, ale od września mój braciszek chodzi do przedszkola. 

Tak, jego grupa nazywa się Biedronki, a nowa ciocia Małgosia. 
Ma nowych kolegów i nowe koleżanki i nowe obowiązki.

I chociaż zajęcia są inne niż w Ośrodku Adaptacyjnym do którego przedtem chodził to na nudę się nie uskarża. 

Nie oznacza to, że już zakończył rehabilitację , bo  nadal dwa razy w tygodniu ma zajęcia
z integracji sensorycznej, zajęcia logopedyczne, muzykoterapię, wczesne wspomaganie rozwoju i inne.


Ja muszę się przyznać, że go bardzo podziwiam , bo ja nie jestem taka pracowita jak on. Nigdy nie narzeka czy marudzi. 

Musze się uderzyć w piersi i chyba wziąć wzór do naśladowania , ale o tym cicho sza!



















święto dyni






może będę Strażnikiem Miejskim?

Komentarze

Popularne posty